Ralph Martin

Kościół w kryzysie. Ścieżki wyjścia

Kategoria  Kościół

Wydawnictwo AA - Kraków
Cena 59.90 zł
ISBN 978-83-7864-283-1
528 stron
format 20,5x14,5x3,6 cm
oprawa miękka ze skrzydełka
Kraków 2021
waga 0.652 kg
nr kat. Rhema 09600
                                   



Towar lub tytuł już niedostępny


Notka

Ralph Martin ujawnia pogłębiający się kryzys prawdy oraz szkodliwe trendy w nauczaniu i kaznodziejstwie katolickim, które w połączeniu z atakami ze strony świeckiego społeczeństwa zagrażają misji i życiu Kościoła katolickiego. Kościół stoi dziś w obliczu w obliczu gigantycznych zagrożeń z zewnątrz i od wewnątrz. Wśród nich Autor wymienia:

Zamęt w Kościele wskutek błędnych lub niejednoznacznych nauk;
Inicjatywy, które przystosowują Kościół do panującej kultury, bez wzywania do nawrócenia
Współpraca z organizacjami, które aktywnie sprzeciwiają się nauczaniu Kościoła katolickiego;
Powrót do błędów teologicznych odrzuconych przez Sobór Watykański II, św. Jana Pawła II i Benedykta XVI.
Martin szczegółowo przygląda się też rosnącej wrogości wobec Kościoła katolickiego i jego nauczania.
Napisana z mocą książka, oparta na czystych źródłach (Piśmie Świętym i Tradycji), przypomina wszystkim czytelnikom wyraźne polecenie Jezusa, aby nie sprowadzać Jego dzieci na manowce.
(Rh)







Inne książki tego autora







Wyzwania. Trening cnót drogą do męskości (książka)
Curtis Martin, Tim Gray
Wydawnictwo W drodze
31.00 zł

Siedem słów (książka)
bp Camino Juan Antonio Martinez
Wydawnictwo Flos Carmeli
15.00 zł

Józef słuchający (książka)
Roman Llamas Martinez
Wydawnictwo Flos Carmeli
30.00 zł

Żyć wartościami Ewangelii (książka)
C.M. Martini
Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna
5.00 zł

Maria Magdalena - nasza droga do Jezusa. Ćwiczenia Duchowe (książka)
Carlo Maria Martini
Wydawnictwo M
23.00 zł












Uzdrawiająca siła cnót (książka)
Carlo Maria Martini
PROMIC-
24.00 zł






Powrót  •  Nasza oferta  •   Nowości  •   Najpopularniejsze  •   Szukaj

O nas   •   Kontakt   •   Regulamin zakupów   •   Karta stałego Klienta   •   Do pobrania