Regulamin zakupów
Właścicielem sklepu internetowego rhema.pl zwanego dalej
sklepem, sklepem internetowym, sklepem rhema.pl, sklepem internetowym rhema.pl
lub serwisem internetowym jest firma Rhema Adam Karkowski, ul. Lubicz 10,
31-504 Kraków, NIP 676-000-81-92, REGON 350002730, telefon kontaktowy
12-429-46-72, mejl rhema@rhema.pl,
zwana dalej Sprzedawcą.
Postanowienia
ogólne
Wszystkie
ceny towarów podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
wyrażonymi w PLN (złoty polski). W
przypadku gdy w sklepie internetowym rhema.pl jest informacja o obniżeniu ceny towaru
prezentujemy również najniższą cenę towaru, która obowiązywała w okresie
ostatnich 30 dni w serwisie internetowym lub od rozpoczęcia oferowania tego
towaru do sprzedaży (gdy dany Towar jest oferowany do sprzedaży w okresie
krótszym niż 30 dni).
Zawartość
witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego
(pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez
klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając
zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją
na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu. Sklep
internetowy rhema.pl nie oferuje usług cyfrowych ani treści cyfrowych. Od
1 stycznia 2023 r. nie jest możliwe wyrażanie i publikowanie na stronie
internetowej nowych opinii o towarach. Realizacja
zamówienia
Warunkiem
realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego naszemu
pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu
zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się
potwierdzić. ·
Szybkim przelewem
(Przelewy24) ·
Kartą płatniczą ·
BLIKIEM ·
Przelewem na rachunek
bankowy. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek. ·
Przy odbiorze, czyli za
tzw. pobraniem. Podmiotem
świadczącym usługę płatności online drogą elektroniczną są Przelewy24. Gwarancja,
odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową sprzedaży i zwrot towaru
Wszystkie
produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i
prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. W przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z Umową Sprzedaży Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację na papierze, innym trwałym nośniku lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W innym przypadku również w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Konsument w pierwszej kolejności może żądać naprawy lub wymiany wadliwego towaru. Zwrot pieniędzy (częściowy lub całkowity) będzie możliwy w kolejnym etapie dochodzenia roszczeń. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep internetowy zwraca bezzwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas obowiązywania
odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową sprzedaży za sprzedane towary -
dwa lata od wydania towaru. Termin
przedawnienia roszczeń reklamacyjnych - do sześciu lat. Sprzedawane towary nie są objęte przez sklep gwarancją.
Ochrona danych osobowych
Polityka bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w związku z RODO Od 25 maja
obowiązuje w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii
Europejskiej) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Poniżej
przedstawiamy kilka informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych
osobowych oraz o Państwa prawach jakie w związku z tym przetwarzaniem Państwu
przysługują. Kto
jest administratorem danych osobowych? Administratorem,
czyli podmiotem decydującym o tym, jak wykorzystywane będą Państwa dane, jest
firma Rhema Adam Karkowski z siedzibą przy ulicy Lubicz 10, 31-504 Kraków (NIP
676-000-81-92, REGON 350002730,mejl rhema@rhema.pl, tel. 12-429-46-72). Skąd
mamy Państwa dane? Otrzymaliśmy je
od Państwa w związku z zakupami dokonywanymi przez Państwa na naszych stronach
internetowych www.rhema.pl,
www rhema24.pl, allegro.rhema.pl oraz w księgarni stacjonarnej przy ulicy
Lubicz 10 w Krakowie. Jaki
jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych? Przetwarzanie
danych jest niezbędne dla realizacji zakupów w ww. sklepach internetowych oraz
w księgarni stacjonarnej. Zapewnia to bezpieczeństwo obsługi transakcji, jej
realizację w ramach umowy sprzedaży oraz realizację zamówień złożonych w
przyszłości (np. w celu zalogowania się do własnego konta użytkownika w sklepie
internetowym). Przetwarzanie danych osobowych jest też niezbędne aby
przeprowadzić ewentualne procesy reklamacyjne, w wypadku, gdy zaistnieją
podstawy do ich złożenia, a także wspiera kontakt między firmą Rhema Adam
Karkowski a Państwem, w celach związanych ze świadczeniem usług. Dodatkowo,
przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i
rachunkowych. W przypadku
udzielonej zgody firma Rhema Adam Karkowski przetwarza dane również w celu
zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www i
aplikacji mobilnych. Czy
podanie danych jest obowiązkiem? Firma Rhema Adam
Karkowski wymaga podania danych, by móc zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży, w
związku z przeprowadzonymi transakcjami. Niezbędne jest podanie adresu do
wysyłki zamówionych towarów, a także
innych danych (np. numeru telefonu kontaktowego), wymaganych przez firmę
kurierską czy Pocztę Polską w celu dostarczenia towarów do Państwa. Podanie
danych jest również niezbędne w celu wystawienia faktury imiennej (na żądanie
Kupującego) w związku z dokonywaniem zakupów w księgarni stacjonarnej przy
ulicy Lubicz 10 w Krakowie. Jakie
macie Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzania danych? Zapewniamy, że
respektujemy wszelkie prawa, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych, tj.: 1) Prawo
dostępu. 2) Prawo
sprostowania danych – przy zauważeniu, że dane te są nieprawidłowe lub
niekompletne. 3) Prawo
usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały
zebrane, gdy cofniecie Państwo swą zgodę na ich przetwarzanie, zgłosicie
sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z
prawem. Dane powinny być również usunięte w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa, a także gdy zostały zebrane w związku ze
świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku. 4) Prawo
ograniczenia przetwarzania danych – po dostrzeżeniu, że dane są nieprawdziwe
istnieje możliwość ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam
sprawdzić prawidłowość tych danych; po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania
danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie
są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu. 5) Prawo do
przenoszenia danych – na podstawie Państwa zgody lub zawartej umowy.
Przenoszenie to odbywa się w sposób automatyczny. 6) Prawo do
niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu. 7) Prawo do
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Komu
udostępniamy dane osobowe? Dane osobowe
udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom wspierającym
funkcjonowanie sprzedaży przez firmą Rhema Adam Karkowski w świadczeniu usług,
a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany
w zamówieniu adres, tj. firmom kurierskim oraz Poczcie Polskiej – wyłącznie w
zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. Sklep może również
przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami. Jak
długo dane osobowe będą przechowywane? Firma Rhema Adam
Karkowski przechowuje Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień,
a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych
roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów skarbowych
(podatkowych), statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 6 lat od
zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych. Postanowienia
końcowe
Adres
prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.
Informacje
o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń są
dostępne również na: www.uokik.gov.pl, www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. |