Krzysztof Kurek
Oderwij się od technogadżetów. Jak się bawić w realnym świecie
Kategoria dzieciISBN 978-83-7502-659-7
32 strony
format 190x190x4 mm
oprawa miękka
wydane Warszawa 2018
waga 0.136 kg
nr kat. Rhema 58626
Do każdej przesyłki
dołączamy prezent!
Pozycja archiwalna.
Zadzwoń i zamówZamów przez e-mail
Nie gwarantujemy, że zamówienie będzie mogło być zrealizowane.
Pokaż koszyk
Notka
W co grać? Planszówki czy gry komputerowe? Jak rozmawiać? Na czacie czy razem oglądając zdjęcia z ostatnich wakacji? Spędzać popołudnie przed telewizorem czy grając z rodziną w piłkę? I tak, i tak ważne, by zachować zdrowy rozsądek! Trudno nie korzystać z laptopa, komputera, tabletu czy smartfona, kiedy zdecydowanie ułatwiają życie. Nie sposób omijać szerokim łukiem telewizor, gdy na dworze pada, a zapowiadany film wydaje się bardzo ciekawy. Trzeba jednak pamiętać, że ani najciekawsza gra, ani najlepszy program nie zastąpią przyjaciela czy rodziny, że rzeczywistość, którą można dotknąć, posmakować, poczuć jest lepsza i wartościowsza niż ta wykreowana na ekranie. O korzyściach i kłopotach, które przenikają z wirtualnego świata do rzeczywistości opowiedzą Wam pomocne elfy, które tym razem przyjęły rolę pośredników między światem "naprawdę" i światem "na niby".
(Rh)