Andrzej Baczyński, Michał Drożdż (red.)
Wartości w mediach - z dolin na szczyty
Kategoria naukoweWydawnictwo Biblos - Tarnów
ISBN 978-83-7793-105-9
waga 0.578 kg
nr kat. Rhema 38734
Do każdej przesyłki
dołączamy prezent!
Pozycja archiwalna.
Zadzwoń i zamówZamów przez e-mail
Nie gwarantujemy, że zamówienie będzie mogło być zrealizowane.
Pokaż koszyk
Notka
Tematem kolejnego tomu z serii "Etyka Mediów" są "wartości
w mediach". Dzisiejszy świat w dużej mierze zależy od mediów, a ich kształt zależy przede wszystkim od propagowanych przez nie wartości oraz od jakości i wartości samych mediów. Prezentowane w tomie artykuły są rezultatem badań na ten temat,
a jednocześnie stanowią forum dyskusji nad obecnymi w nich wartościami. Odkrywają one też
i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka
i społeczności. Prezentowane artykuły są próbą odpowiedzi, z różnych perspektyw medioznawczych, między innymi, na następujące problemy: wartości w mediach - jakość, odpowiedzialność, powinność itd.; wartości w formach i treściach medialnych; różne oblicza i odsłony wartości i antywartości; wyzwania
i zagrożenia medialnym złem - komunikowanie "antywartości"; komunikacja wartości jako miara "misyjności" mediów; media jako wartość społeczna i cywilizacyjna itd.; komercjalizacja i marketing wartości; wartości w Internecie
i cyberprzestrzeni; wartość wizerunku - public relations a wartości; wartościowy dziennikarz i "wartościowe" dziennikarstwo; troska o wartości w cywilizacji medialnej itd. (Rh)