A. Balicki, T. Guz, W. Lis (red.)

Środki przekazu. Informacja czy manipulacja

Kategoria  naukowe

Wydawnictwo KUL
Cena 23.80 zł

ISBN 978-83-7363-803-7
waga 0.366 kg
nr kat. Rhema 26604

Do każdej przesyłki
dołączamy prezent!

Nakład wyczerpany!



Pokaż koszyk

Spis treści

Wstęp (Adam Balicki, ks. Tadeusz Guz, Wojciech Lis)

Ks. TADEUSZ GUZ
Troska o filozofię mediów godną człowieka

DARIUSZ DUDEK
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji)

GRZEGORZ KOWALSKI
Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne)

MACIEJ GAPSKI
Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne)

GRZEGORZ WILK-JAKUBOWSKI
Doświadczenia polskiego markietingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym

WOJCIECH LIS
Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu

ANNA KOMADOWSKA
Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karnomaterialne

ADAM BALICKI
Polemika w świetle prawa prasowego

ZBIGNIEW HUSAK
Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym

MAREK BIELECKI
Działalność mediów a wolność religijna

STANISŁAW SCHODZIŃSKI
Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego

EWA POLAK-PAŁKIEWICZ
Media - sprzymierzeniec czy intruz?

JAROSŁAW BUBIŁO
Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego

EDYTA GAPSKA
Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym

ADAM BALICKI
Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne

Informacje o Autorach

 

Powrót