A. Balicki, T. Guz, W. Lis (red.)
Środki przekazu. Informacja czy manipulacja
Kategoria naukoweWydawnictwo KUL
ISBN 978-83-7363-803-7
waga 0.366 kg
nr kat. Rhema 26604
Do każdej przesyłki
dołączamy prezent!
Nakład wyczerpany!
Pokaż koszyk
Spis treści
Wstęp (Adam Balicki, ks. Tadeusz Guz, Wojciech Lis)
Ks. TADEUSZ GUZ
Troska o filozofię mediów godną człowieka
DARIUSZ DUDEK
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji)
GRZEGORZ KOWALSKI
Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne)
MACIEJ GAPSKI
Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne)
GRZEGORZ WILK-JAKUBOWSKI
Doświadczenia polskiego markietingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym
WOJCIECH LIS
Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu
ANNA KOMADOWSKA
Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karnomaterialne
ADAM BALICKI
Polemika w świetle prawa prasowego
ZBIGNIEW HUSAK
Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym
MAREK BIELECKI
Działalność mediów a wolność religijna
STANISŁAW SCHODZIŃSKI
Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego
EWA POLAK-PAŁKIEWICZ
Media - sprzymierzeniec czy intruz?
JAROSŁAW BUBIŁO
Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego
EDYTA GAPSKA
Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym
ADAM BALICKI
Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne
Informacje o Autorach