ks. Andrzej Draguła

Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Kategoria  naukowe

Wydawnictwo Więź
Cena promocyjna 29.20 zł 39.00 zł
oszczędzasz 9.80 zł
Najniższa cena z 30 dni przed promocją 29.20 zł

ISBN 978-83-65424-96-9
382 strony
format 150x210x31 mm
oprawa twarda
wydane Warszawa 2020
w sprzedaży od 10.02.2021
waga 0.585 kg
nr kat. Rhema 05083

Do każdej przesyłki
dołączamy prezent!

Dodaj do koszyka

Pokaż koszyk

Notka

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami "marketing" i "reklama" same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

(Rh)

 

Powrót